100% beewarm

... is my new project in parallel with beewarm as you know it. 

Inspired all around and designed as UNIQUE, each piece is one hundred percent HANDCRAFTED, from the WOOL extraction to the fashion finished product. Is it made with ORGANIC wool from a local FARMER.

With this project I'm looking for uniqueness, quality and great DESIGN. A whole natural fabric managed with art and pleasure from my hands to yours. Each piece will be unique and you will be able to choose from the available ones at the 100% BEEWARM list available or make your special order.
The colors available are the ones I can find in the local farmers marked, the lots of yarn are small and limited, turning each yarn a seasonal item.

Because this is a project about PEOPLE, not just the ones who have INSPIRED me since the beginning but also those who inspire me every day, these new unique knitted pieces are named after them.
Some how they are connected.
 
Thank you for supporting my project


... é o meu novo projecto em paralelo com beewarm como já o conhecem.

Inspirado um pouco por todo o lado e concebido como ÚNICO, cada peça é cem por cento ARTESANAL, desde a extracção de até ao produto acabado. Produzido com BIOLÓGICA numa QUINTA local.

Com este projecto procuro a singularidade, qualidade e excelente design. Cada projecto em lã é produzido com a arte e prazer, de minhas mãos para as suas. Cada peça será única e poderá ser seleccionada entre as várias disponíveis na lista 100% BEEWAM é pequeno e limitado, tornando cada novelo um produto sazonal.
Porque este é também um projecto sobre as PESSOAS, não só as que me inspiraram desde início, mas também todas as que me oferecem INSPIRAÇÃO a cada dia, por isso cada peça tem um nome próprio. De alguma forma estarão relacionados.

Obrigada por apoiar o meu projecto.